091104

jag överlevde idag igen :O men ja lovar att jag kommer snart dö om jag ska behöva gå själv från vägen upp till huset för jag är serriöst sjukligt mörkrädd :O jag hade panik hela vägen upp till huset idag och mitt hjärta slog 10000000000 gånger snabbare en vad de brukar :O men idag va jag ändå smart och hade med mig en ficklampa och då tänker ni säkert att "men åh då är de ju ingn fara :)" men jag ska vra ärlig och assa ljuset från ficklampan gjorde mig bara ännu räddare....... jag vet inte vad de är men de är något speciellt med ljuset från en ficklampa när man går ute, och inte nog med att ljuset är lite kusligt så blårer de ju nu på hösten och gud så de prasslar och låter från skogen, alla träd som vajar och alla löv som flyger runt :O ´JAA jag är kanske töntig men asså jag är sjukt mörkrädd och hedan efter ska jag vänta på pappa i norrtälje så jag kan åka ända fram till dörren (a)

Just nu sitter jag och tjockar massa godis (a) hihi kom så får ni smaka!!! Btw så har jag jätte tråkigt men måste nog ta och plugga lite så jag inte har några rester kvar när jag går ut på pratiken, och de är snart ju :O V.47 då säger jag hej då till rodengymnasiet för 8 veckor på praktik (Y) kommer bli underbart!  :D

nej och nu ska jag sätta igång med plugget då (n) men först så ska jag ta och kolla på ett avsnitt av min för nuvarande favorit serie "the big bang theory" (Y)
Puss på de!!!


Kommentarer
Postat av: cate

jag har hela säsong 1 och 2 av the big bang theory på datorn nu, om du vill ha när jag komer hem nästa gång ;)

2009-11-05 @ 18:29:46
URL: http://cateasiusetobe.blogg.se/
Postat av: Louise

Men jaa de vill jag :D<3

2009-11-08 @ 20:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0